KALİTE POLİTİKAMIZ
Profesyonel yönetim kadrosu ile tıbbi
etik değerleri ön planda tutan tüm çalışanlarla,
Akretidasyon standartları esas alarak,
hasta ve çalışan güvenliği, hasta/ hasta yakını ve çalışan memnuniyeti odaklı,
Yasalara bağlı, sosyal sorumluluk
bilincinde, hasta haklarına saygılı,
Ölçme / iyileştirme tekniklerini
kullanarak eğitim, araştırma ve hizmet sunum ortamına uygun misyon ve vizyonu
doğrultusunda hizmet vermektir.3
KALİTE HEDEFLERİMİZ
Hastanemiz üst yönetim, hastanemizden beklenen sağlık
hizmetlerinin karşılanması için gerekli olan şartları da göz önüne alarak,
hastanemizin ilgili fonksiyonlarında (tanı-tedavi-bakım) ve seviyelerinde
kalite hedeflerini özdeğerlendirme toplantısında özellikle zamansal periyodu
belli olmak üzere, kalite politikasındaki ana amaçları destekleyecek şekilde
belirler.
Kalite hedeflerini belirlerken muhakkak mevcut durum göz önüne
alınır. Eğer mevcut durum ortaya konamıyorsa tecrübeler doğrultusunda tahmini
hedefler konur. Kalite hedeflerinin o zaman periyodu için ulaşılabilir olmasına
dikkat edilir.
Belirlenen
kalite hedefleri hedefin izlenebilirlik özelliğine göre Kalite Yönetim Birimi
tarafından aylık izlenir ve Eylem planında belirtilen periyotlarda gözden
geçirilerek revize edilir. Herhangi bir sapma olduğundadüzeltici ve önleyici
faaliyet başlatılarak kök- neden analizi yapılır.Yapılan analizin sonucuna göre
geriye kalan zaman periyodu için tekrar gerçekçi hedefler belirlenir